lecę lecę …

Piękna poezja – ja też lecę…

hotchpotchinside

spring-sunshine-tangledwing
od wczoraj czy przedwczoraj
wszystko się tak zmieniło
zaczęło się z wieczora
jak gdyby nigdy nic
wróciły wszystkie słowa
prześliczne nasze chwile
i znowu każdy ranek
słońcem zaczyna się

lecę lecę
na koniec świata do ciebie
wiem że wiem że
czekałaś na mnie tam
lecę lecę
do ciebie niosę siebie
wierzę wierzę
że teraz będzie tak

i coraz więcej razem
jak dotąd nigdy wcale
nie straszne już przeszkody
i znikły smutne dni
ty z aksamitnym głosem
z uśmiechem na swej twarzy
zmieniłaś moje życie
i wypełniłaś sny

lecisz lecisz
na koniec świata do mnie
wiesz że wiesz że
czekałem tak jak ty
lecisz lecisz
i niesiesz siebie do mnie
wierzysz wierzysz
że teraz będzie tak

A.D.

View original post

Możliwość komentowania jest wyłączona.

